reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Hrušovský

Matej Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto ja? ;)Skúsim to teda tak nejako diplomaticky :), som telom aj srdcom spätý s hudbou, píšem piesne, spievam, hrám na gitare, bicích, flaute a začínam sa učiť hrať na klavír. Mám rád ľudí, ktorí sa neboja ukázať, kým naozaj sú, a ľudí, ktorí nielenže majú vlastnú hlavu, ale vedia ju aj používať. Verím, že moju osobnosť spoznáte prostredníctvom mojich blogov, povedia vám o mne viac, ako keď sa teraz budem snažiť dostať zo seba nejakú príjemnú autobiografiu. Zoznam autorových rubrík:  Poviedky a poéziaSvet mojimi očamiNezaraditeľnéSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaraditeľné

Nenechám ťa odísť

Matej Hrušovský

Nenechám ťa odísť

Narodil som sa s polovicou srdca, ako každý, strašne som kričal. Bolelo to. Všetko sa z neho vylievalo a ostávala tam iba prázdnota. Až keď ma moja mamka pritisla na svoju teplú pokožku, po chvíli som prestal kričať. Naliala mi ťa do srdca. Znovu bolo plné...

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ticho očakávania

Matej Hrušovský

Ticho očakávania

Už je to dlhý čas, čo som mal pocit, že som sa toho zbavil. Bol to pekný pocit, cítiť, že mi to konečne nevadí. Že ťa nepotrebujem, že si vystačím sám. Bol som na chvíľu voľný, robil som čo sa mi zachcelo a kráčal tam, kam som chcel. Nanešťastie to naozaj bolo iba na chvíľu.

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu