reklama

Očakávanie

Báseň uzrela svetlo sveta včera, ale nápad sa zrodil pár dní predtým v jeden deň podvečer :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Očakávanie

Je to vždy podvečer, keď okná privieram
vonku už mrzne no v izbe, kde spím
rozlieva sa vôňa letného večera
rozkvitá sen a ja rozkvitám s ním

V takýto večer už na konci zimy
keď najtuhšie mrazy už strácali moc,
snehy i ľady sa strácali s nimi
ja cítil som leto, keď padala noc

Slnko už zapadlo no mesiac bol tam
Svietil mi cez okno a rovno do tváre
Len stromy pred oknom, inak som sám
No on sa len usmieval, pomedzi konáre

Cítil som leto v ten jeden deň podvečer
Slnko už vyšlo, lež cítim ho stále
Možno sa z toho mráz dnes ešte vyvlečie
Zajtra však, viem, bude mať už na mále

Som si tým istý, že srdce mi neklame
pravda je vo vôni letného večera,
príroda zdržaním leta ma nesklame,
ja cítil som, cítim, že zima už umiera

Matej Hrušovský

Matej Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto ja? ;)Skúsim to teda tak nejako diplomaticky :), som telom aj srdcom spätý s hudbou, píšem piesne, spievam, hrám na gitare, bicích, flaute a začínam sa učiť hrať na klavír. Mám rád ľudí, ktorí sa neboja ukázať, kým naozaj sú, a ľudí, ktorí nielenže majú vlastnú hlavu, ale vedia ju aj používať. Verím, že moju osobnosť spoznáte prostredníctvom mojich blogov, povedia vám o mne viac, ako keď sa teraz budem snažiť dostať zo seba nejakú príjemnú autobiografiu. Zoznam autorových rubrík:  Poviedky a poéziaSvet mojimi očamiNezaraditeľnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu